Molliksen yleiset tilaus- ja toimitusehdot

Seuraavat ehdot koskevat Mollis-verkkokaupassa, kotikutsuilla ja markkinoilla tapahtuvaa myyntiä. Tmi Mariniino / Mollis pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Asiakaspalvelumme käsittelee verkkokaupassa tehtyjä tilauksia arkisin klo 12–15. Toivomme yhteydenottoja ensisijaisesti sähköpostitse asiakaspalvelu@mollis.fi.

Varmistathan, että tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein. Tilausvahvistus ja muut mahdolliset tilaukseen liittyvät viestit lähetämme antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Myyntialue, toimitustavat ja -kulut

Toistaiseksi toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomessa sijaitseviin osoitteisiin.

Postitamme tilauksesi 3–7 arkipäivän kuluessa. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme verkkokauppamme etusivulla. Emme vastaa kuljetusyritysten toiminnasta johtuvista viivästyksistä.

Verkkokaupastamme ostamasi tuotteet toimitamme antamaasi osoitteeseen Postin kautta. 1.4.2019 alkaen (toistaiseksi) kaikki Molliksesta ostetut tuotteet toimitetaan asiakkaalle ilman toimituskuluja.

HUOM! Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Postista noutamattomien pakettien kuluna laskutamme asiakkaalta 10 €/tilaus, mikä vastaa toimituskulujen ja muiden kulujen todellisia kustannuksia (kuluttajansuojalaki 6:14). Lisäksi veloitamme mahdolliset uudelleenlähettämiskulut.

Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi Checkoutin verkkopankki- tai luottokorttimaksuna sekä Mash-laskuna. Kotikutsuilla ja markkinoilla hyväksymme myös käteismaksut. Käytössämme on iZettlen korttimaksupääte, joka hyväksyy pankkikortti-, luottokortti-, lähi- ja mobiilimaksut.

Alennuskoodit ja lahjakortit

Lahjakortit ja alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä. Niitä ei muuteta rahaksi eikä uudeksi lahjakortiksi, vaikka osa edun arvosta jäisi tilauksen yhteydessä käyttämättä tai tilaus palautettaisiin.

Alennuskoodeja ei voi yhdistää, verkkokauppa sallii vain yhden koodin per tilaus. Tarkistathan, että alennus on huomioitu tilauksesi loppusummassa! Jos alennus ei näy, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ENNEN kuin maksat tilauksesi!

Alennuksia emme voi myöntää tai hyvittää jälkikäteen!

Jos alennuksen saamiseksi edellytetään tiettyä summaa, menetät alennuksen, jos palautat tuotteet eikä summa sen jälkeen enää täytykään. Tällaisissa tapauksissa vähennämme alennuksen osuuden palautettavasta summasta.

Vaihto- ja palautusoikeus

Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske poistokorin tuotteita.

Tarkemmat palautus- ja vaihtoehdot näet tästä linkistä.

Asiakasrekisteri

Pidätämme oikeuden käyttää vapaaehtoisesti antamiasi yhteystietoja omaan markkinointiimme ja halutessasi myös Uutiskirjejakeluun. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille!

Voit milloin tahansa perua uutiskirjetilauksesi tai poistaa asiakastilisi. Tarkemmat ohjeet ja toimintatapamme löydät Tietosuojaselosteestamme.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Hyvinkäällä 1.4.2019

Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota palveluitamme. Käyttämällä palveluitamme hyväksyt evästeiden käytön.