Mollis-verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautus- ja vaihto-oikeus. Tuotteen palautuksesta ja vaih-dosta on aina sovittava etukäteen asiakaspalvelumme kanssa. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske poistokorin tuotteita.

viallinen tuote

Olemme pahoillamme, jos ostamassasi tuotteessa on virhe. Otathan pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@mollis.fi tai soittamalla numeroon 044 984 1712.

Ensisijaisesti korjaamme viallisen tuotteen tai vaihdamme sen vastaavaan. Jos tämä ei ole mahdollista, esim. varastotilanteen vuoksi, voimme sopia hinnanalennuksesta tai kaupan purkamisesta. Emme korvaa palautuk-sesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole etukäteen sovittu asiakaspalvelumme kanssa.

Jos mahdollista, otathan virheestä kuvan/kuvia. Jos olet jo pessyt tuotteen, kerrothan käyttämäsi pesuaineen, pesulämpötilan ja käytitkö tuotteen kuivaamiseen kuivausrumpua. Emme korvaa tuotteita, joiden vioittuminen johtuu tuotteen virheellisestä hoidosta tai luonnollisesta / ulkoisesta kulumisesta.

Tarkistathan kohtuullisessa ajassa vastaanottamasi tuotteet. Emme käsittele reklamaatioita tuotteista, jotka on toimitettu yli 6 kk sitten.

virheettömän tuotteen palautus tai vaihtaminen

Sovithan aina etukäteen virheettömän tuotteen palautuksesta tai vaihtamisesta asiakaspalvelumme kanssa. Voit lähettää sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@mollis.fi tai soittaa numeroon 044 984 1712. Palautuksesta on sovittava 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Vaihto-oikeus koskee vain saman tuotteen eri kokoon/väriin vaihtamista. Huomioithan, että Mollis-verkkokaupan tuotteet ovat käsintehtyjä ja siksi yksilöllisiä. Ostamastasi tuotteesta ei välttämättä löydy koko- ja värivaihtoeh-toja. Tällaisessa tapauksessa voimme sopia tuotteen palauttamisesta ja palautamme maksamasi hinnan.

Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden on oltava myyntikuntoisia (käyttämättömiä, puhtaita, tuoksuttomia, pe-semättömiä, täysin samassa kunnossa kuin ostettaessa ja tuotelaput tuotteeseen kiinnitettyinä). Palautettava tuote on myös pakattava siististi palauttamista varten! Tarkastamme tuotteiden kunnon ennen maksun palaut-tamista. Jos tuote ei ole palautusehtojen mukaisessa kunnossa, emme voi hyvittää tuotetta. Tällöin palautuksen voi lunastaa takaisin varastoltamme, joko noutamalla tai maksamalla postikulut.

palautusten ja vaihtojen käsittely

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan mahdollisimman pian, heti kun olemme käsitelleet palautuksesi. Rahat palautamme suoraan tilillesi tai luottokortillesi käyttämästäsi maksutavasta riippuen. Palautusten käsitte-lyaika on 2 - 4 viikkoa. Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä. Jos tilaukseesi on liittynyt tiettyä ostomäärää koskeva kampanja-alennus, eikä tuo edellytetty ostomäärää enää palautuksen jälkeen täyty, jou-dumme vähentämään kyseisen alennuksen palautettavasta summasta.

erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajarii-talautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Hyvinkäällä 1.1.2019


Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota palveluitamme. Käyttämällä palveluitamme hyväksyt evästeiden käytön.